Kia 24h tiepalvelu tuo aina avun paikalle

Tiepalvelu tuo mielenrauhaa autoilijalle.

Kaikkiin uusiin Kia-malleihin kuuluu automaattisesti maksuton Kia 24h tiepalvelu. Kyseessä on kattava liikkuvuuspalvelu, joka huolehtii matkan jatkumisesta yllättävissäkin tilanteissa.

– Kia 24h tiepalvelu mahdollistaa veloituksetta esimerkiksi sijaisauton kolmen vuorokauden ajaksi. Mikäli autoa ei saada korjatuksi saman päivän aikana, varmistamme että asiakkaamme voi jatkaa matkaa muulla tavoin. Kaikki järjestyy yhdellä puhelinsoitolla palvelunumeroomme, joka päivystää kaikkina vuorokauden aikoina vuoden jokaisena päivänä, kertoo teknisen palvelun päällikkö Erkki Castrén Kia-maahantuonnista.

Aina apua tarjolla

Kia-tiepalvelu kuuluu veloituksetta jokaiseen uuteen Kiaan. Palvelu on voimassa mallin huoltovälistä riippuen vuoden tai kahden ajan, ja jatkuu tämän jälkeen asioidessasi Kia-merkkihuollossa.

– Kia-tiepalvelu on auton elinikäinen palvelu, kun auton huollattaa aina valtuutetussa Kia-merkkihuollossa. Kia-tiepalvelu tarjoaa mielenrauhan lisäksi monia hyötyjä, joka varmistaa perille pääsyn koko EU-alueella, Castrén jatkaa.

Matkan katketessa teknisestä viasta johtuen Kia 24h tiepalvelu kattaa muun muassa seuraavat palvelut:

  • Tekninen palvelu
  • Renkaanvaihto
  • Tiepalvelu
  • Sijaisauto
  • Hinaus
  • Muu korvaava kuljetus
  • Käynnistysapu
  • Majoitus
  • Polttoaineen tuonti
  • Ajoneuvon nouto korjaamolta

Kia 24h tiepalvelu palvelee numerossa 0200 55050.

Kia 24h tiepalvelun tarjoaa Kian maahantuoja Astara Auto Finland Oy yhteistyössä Viking Assistance Oy:n ja eri palveluntuottajien kanssa.

Lue lisää: https://www.kia.com/fi/palvelut/tien-paalla/tiepalvelu/

Iso ja osaava toimija

Viking Assistance Oy on Suomen toiseksi suurin hinaus- ja tiepalveluketju, joka nousee Kia-tiepalvelun myötä Suomen johtavaksi automerkkien tiepalveluiden tuottajaksi. Vikingin palvelukeskuksessa työskentelee lähes 30 autoilun asiakaspalvelun ammattilaista valmiina avustamaan Kia-kuljettajia ympäri vuorokauden. Vuonna 2021 Viking vastasi puheluihin keskimäärin 17 sekunnissa, asiakastyytyväisyyden ollessa 4,8/5.

– Olemme erittäin iloisia saadessamme asiakkaaksemme Kian, joka myyntitilastojen kärkipaikkojen lisäksi kerää myös maailmanlaajuista tunnustusta esimerkiksi loistavalla Kia EV6 -sähköautollaan. Haluamme osaltamme tehdä kaikkemme, että Kian asiakkaat saavat parasta mahdollista palvelua myös ongelmatilanteissa, sanoo Viking Assistancen maajohtaja Miika Leppänen.