Kialla on Suomen paras sähköinen asiakaspalvelu, selviää Auto Bild Suomen julkaisemasta Palvelu 1 -ostotutkimuksesta.

”Olemme valtavan ylpeitä tuloksesta, josta suuri kiitos kuuluu koko Kia-verkostollemme ja ammattitaitoiselle henkilöstölle! Kia sijoittui tutkimuksen kokonaistuloksissakin hienosti neljänneksi nousten viime vuoden kuudennelta tilalta vain pisteen päähän palkintosijoista”, iloitsee Kia Brand Director Rami Kittilä.

Tutkimus osoitti, että sähköisessä asiakaspalvelussa on edelleen parantamisen varaa.

”Kia saavutti selvästi parhaan tuloksen sähköisen asiakaspalvelun osa-alueella. Kia oli kaikkien arvioitavien asioiden osalta keskiarvoa parempi, ja erityisen hyvin onnistuttiin vastaamisen nopeudessa sekä vastauksen myyntihenkisyydessä”, palkintoperusteluissa todettiin.

Kyseessä on valtakunnallinen tutkimus, joka toteutettiin jo 16. kerran. Koulutetut testiasiakkaat tekivät kymmenen automerkin jälleenmyyjäliikkeisiin ja kymmeneen vaihtoautoja myyvän ketjun liikkeisiin yhteensä 400 käyntiä.