Delta Auto Oy osoittautui vuoden 2015 parhaaksi autoliikeketjuksi Auto Bildin julkaisemassa vertailussa, jossa tutkittiin autoliikkeissä saatavaa palvelukokemusta uutta autoa ostettaessa.
Tämän vuotista Palvelu Plus -tutkimusta varten Auto Bild teki noin 300 käyntiä eri autoliikkeisiin alkuvuodesta 2015 lähtien. Arvostelukriteereistä suurimman painoarvon saivat asiakaspalvelutilanne ja siitä saatava vaikutelma niin itse asiakaskohtaamisessa kuin sen jälkihoidossa. Parhaana autoliikeketjuna Delta Auto Oy sai kokonaisarvosanaksi 83 pistettä sadasta.
”Vuodessa tapahtunut muutos on huikea. Ymmärrämme myös, että olemme vasta asiakaskokemuksen kehitystyön alkuvaiheessa, mutta suuntamme on selvästi oikea. Kaikkein tärkeintä kuitenkin on, että myös asiakkaamme ovat huomanneet muutokset palvelussamme”, Delta Auton toimitusjohtaja Jari Lepistö iloitsee.
Myös Kia saavutti merkkinä tutkimuksessa menestystä. Kia palkittiin vertailun parhaana nousijana.